كلبه دلم...





كلبه دلم...

به کلبه کوچک دلم دعوتت ميکنم تا بدانى در اجاق سرد دلم چيزى جز ياد تو نميسوزد.

درغريبانه ترين لحظه هاي تنهايي خويش،چشم هايم راکه دران دريايي از محبت موج مي زند به توخواهم بخشيد تا هيچ گاه به دوست داشتنم شک نکني

زيباترين منت دنيا لبخند يه دوسته كه بيصدا بهت ميگه بيادتم...

عاشق هركس شدم او   شدنصيب ديگرى،دل

به هركس داده ام او زد به قلبم خنجرى،من سخاوت ديده ام دل را به هركس ميدهم،شرم  دارم پس بگيرم آنچه را بخشيده ام.


می نویسم نامه
و‎ ‎روزي ازاینجامی روم،
باخیال او
ولی تنهاي تنها می روم،
درجوابم شایداوحتی نگوید
كيستی،
شایداوحتی بگوید لایق من نیستی،
می نویسم من كه عمري باخیالت زیستم،
گاهی ازمن یادكن اكنون كه دیگرنیسم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته ای از یك عاشق به نام :دل باخته| سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, | 1:41 | + | موضوع: <-PostCategory-> |